قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلا فروش‌های مشهد در روز (شنبه ۱۵ اردیبهشت) قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارگران، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ گرانِ کارگران، ارزان تمام شد+ فیلم دلار گران شد، حباب سکه را هم بیشتر کرد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولید اتوبوس ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سال گذشته کمتر از ۱۰۰۰ دستگاه بوده است | کاهش رشد اسقاط با ممنوعیت واردات انجام ۲ پرواز فوق العاده برای روز ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مسیر تهران به مشهد
سرخط خبرها

نشست تخصصی ملی نقشه‌برداری در مشهد برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۱۷۸۳۳۷
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
نشست تخصصی ملی نقشه‌برداری در مشهد برگزار می‌شود
عضو هیئت‌مدیره نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی از برگزاری نشست تخصصی ملی نقشه‌برداری در روز ۱۹ مرداد ماه خبر داد.

 مسعود دباغ درباره برگزاری این همایش که از ساعت ۸ تا ۱۴ برگزار می‌شود، در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: در آخرین جلسه گروه تخصصی نقشه‌برداری شورای مرکزی تصمیم بر این شد که جلسات گروه تخصصی شورای مرکزی به‌صورت فصلی در یکی از استان‌ها برگزار شود.

عضو هیئت‌مدیره نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی افزود: اولین استانی که برای این موضوع آمادگی داشت، خراسان رضوی بود. بر همین اساس این نشست تخصصی با حضور گروه تخصصی شورای مرکزی به همراه هیئت‌رئیسه شورای مرکزی و نقشه‌برداران عضو هیئت‌مدیره‌های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان‌ها برگزار می‌شود. همچنین در این مراسم دکتر داوود دانشگر، مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی، نیز حضور پیدا خواهد کرد.

مهندس دباغ با بیان اینکه در این نشست مسائل کلی مربوط به رشته نقشه‌برداری مطرح می‌شود، افزود: یکی از این مسائل، تأکید بر ابلاغ مبحث نقشه‌برداری است. تاکنون مباحث ۵ رشته در مقررات ملی ساختمان تأیید و ابلاغ شده است، اما مباحث دو رشته نقشه‌برداری و شهرسازی هنوز ابلاغ نشده است.

وی همچنین یادآور شد: موضوع بعدی که در این نشست مطرح می‌شود، صلاحیت و ظرفیت مهندسان نقشه‌بردار است. البته با اینکه این موضوع در خراسان رضوی مشخص شده و سازمان استان بر اساس دیگر رشته‌ها، صلاحیت‌ها را تعیین کرده است، اما هنوز در قانون نیامده است.

به گزارش شهرآرانیوز، نشست تخصصی ملی نقشه برداری ۱۹ مردادماه ۱۴۰۲ در هتل پردیسان با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->